11.12.15

AT TEGNE OG MALE

// METTE //

Lad os komme videre med Tuesday Date's A til Å. Vi springer til bogstavet "T". 

For mig står det for at tegne (og male). Jeg er på ingen måde mester. Min svoger sagde engang, at skulle man have en fritidsinteresse, skulle man være mester til det. Ellers var det ikke noget værd at gøre det. 

Jeg er på ingen måde mester til at tegne. Faktisk tegner jeg næsten aldrig fra min frie fantasi sådan helt 100 procent. Jeg finder altid en fin plakat eller illustration på min iPad og tegner efter den. Sådan slapper jeg bedst af. Nogle gange er det sindsygt rart ikke at kigge udelukkende ind i en skærm, når man slapper af. Der kan jeg nemlig tit bare falde i YouTube- eller Netflixfælden. Og det skal der virkelig være plads til.

Men bare nogle gange er det rart med papir, blyant og maling i stedet. Eller en spændende bog (lige nu læser jeg Jurassic Park. Meget drabeligt. Kender du mig godt, ved du, jeg har en mærkelig obsession med filmene. So good!). 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar