31.5.14

Normal Haul / Randers & Aarhus

Mette





Argh! Normal er åbnet i Aarhus. Farligt tæt på, hvor jeg bor. Jeg besøgte butikken i Randers med min søster i onsdags til Open By Night (det er bare, dér det sker... Eller.), og så åbnede butikken i Aarhus i dag. Jeg er vild med den butik! Som i nok kunne forstå på vores London indlæg, var jeg mega forelsket i "Boots". Den her minder lidt om! Der er i hvert fald mange billige produkter - bl.a. læbepomader i enhver afskygning... Suk! Og også spændende shampoos, scrubs, osv osv. Ret god butik til køb af gaver, tænker jeg også! 
I Rander snuppede jeg faktisk kun hårshampooen på det første billede med hjem. Babylips købte jeg i Føtex og Aussie balsamspray i Matas, men tænkte alligevel jeg ville inkludere dem. Normal har også Aussieprodukter helt vildt billigt.. De dufter bare så godt. Må jeg lige indskyde et lille review af Babylips BTW: den er så hypet! Men lidt skuffende.. Den er dejlig, når man tager den på, den dufter og det hele. Men den giver altså ikke nogen farve! Jeg købte "Peach kiss". 
Anyways.. I dag købte jeg lidt kedelige ting - slik, håndsæbe, en tandbørste og så kleenex (som ikke fortjente en plads på billedet). Havde dog lyst til at tage halvdelen af butikken med hjem.. Prøver bare at styre mig! Jeg kan fortælle, at håndsæben dufter af buttered popcorn... Så det... Det må blive gæsterne, der bruger den ;) 

English resumé
A store called "Normal" just opened several places in Denmark, and I checked two of them out! They were amazing, really inexpensive beauty stuff. I'm kinda disappointed in the Babylips lipbalm, though.. It doesn't give any color. 

2 kommentarer:

  1. Har du prøvet hårshampooen endnu? Jeg prøvede den i går, den dufter viilldt dejligt! MEN min vil ikke pumpe, så det er ret træls! Så jeg bliver nødt til at skrue låget af, hver gang jeg skal bruge den, øv. Men den er god og dufter godt. Så jeg overlever, at den ikke kan pumpe :P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, har prøvet den! Den dufter virkelig godt, føler også den renser igennem. Jeg kunne heller ikke få min til at fungere, men så fiksede Jan den :P

      Slet