18.1.16

MINE SMÅ SÆRHEDER #1

// METTE //

Vi vil nok rigtig gerne være normale allesammen. Men det er vi nok ikke helt alligevel. Og heldigvis for det.

Her kan I få en af mine små særheder. Når jeg spiser morgenmad, spiser jeg aldrig med en normal ske. I stedet spiser jeg med en lille grydeske af plastik. Jeps. Det er de dér små nogle, du kan få i Søstrene Grene til 4-5 kroner. Jeg har et par af sådanne skeer, og nogle gange er der ikke en ren, jeg kan spise med. Så må jeg ty til nødløsningen: en normal ske. Og det gør helt seriøst min dag bare en lille smule op af bakke fra start af. Ja, det er jo totalt åndsvagt, det kan jeg godt høre (læse). Men altså. Det er min lille særhed. 

En plastikske er bare rarere at spise med. Den har en flot farve, der går lige i smilebåndene, så de trækkes opad. Og den er lettere at holde på. Faktisk foretrækker jeg også plastikkopper. Dog ikke plastiktallerkner. Kompliceret. 

Så det var det. Min første lille særhed. Det kan være, jeg afslører flere hen af vejen. 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar