13.11.15

OOTD 061115 - ARoS BESØG

// METTE //



Kjole: Primark   Cardigan: Monki   Hat & sko: H&M   Taske: Herschel

Min søster bor nordpå. I en lille by. Hun er ikke sådan rigtigt et storbymenneske, og derfor har hun heller aldrig været på ARoS. Museer synes hun er kedelige, som hun selv siger. Men med et par fribilletter viftende foran hende, fik jeg hende overtalt. 

Det var derfor, hvad sidste fredags program stod på. Først fik vi snappet et par outfit-billeder i baggården - den kan bare noget, den rå baggrund, synes I ikke? Det er i hvert fald blevet Nin og jegs trofaste sted. Og ja, hatten røg på igen - ingen museumstur uden at se lidt kulturel og sofistikeret ud! (haha)

Der var møgtåget, så udsigten fra regnbuen var mildest talt noget speciel. For mig, der besøgte ARoS for tredje gang, var det ret cool at se Aarhus begravet i et tykt tæppe af tåge. Dog var det træls, at hun ikke kun nyde Aarhus oppefra, som regnbuen normalt indbyder til. 

Nyeste udstilling er Monet - Lost in Translation. Og ja, vi var nok lidt lost in translation. Vi var ikke vildt imponerede over, at der kun var 3-4 Monet-malerier i udstillingen. Selvfølgelig, de kan være svære og dyre at opstøve. Men ja. Alligevel. Vi fik derimod kæmpe optur af et rum, hvor gulvet var beklædt af et tykt tæppe, som man nærmest bouncede på igennem rummet. Små hjerner, små glæder? Vi var i hvert fald mere til Boy, regnbue og bouncegulv end Monet. 

Men det var så fint at vise hende lidt af mit Aarhus. Som jeg synes ARoS er en kæmpe del af. Også på en tåget efterårsdag. 

1 kommentar:

  1. Det er lidt sjovt at se billeder af sig selv på bloggen ;P Ja, museer er kedelige, haha ;) Men ARoS bliver en del bedre af, at man er sammen med ens bedste veninde! :D <3 Og ja, det gulv der bouncede var helt klart det fedeste, sammen med Boy, offcourse :b
    Det var en hyggelig dag! <3 Og så fik jeg da også endelig set ARoS :D

    SvarSlet