15.9.14

Evening Walk - OOTD

Mette


Boots, jacket, scarf: H&M    Leggings: Only     Flanel:: Monki

Nogen gange er det rart bare at kunne tage en time ud af programmet og gå lidt rundt i den by, man bor i. I dette tilfælde er jeg jo ret heldig, da Aarhus er mine daglige rammer. 

Her til aften fandt jeg en gade, jeg aldrig havde været på, og den er ikke engang så langt fra mig. Jamen altså! Og der var fin grafitti, så fik lige Jan til at snappe nogle billeder. Han er forresten ejeren af det andet Frozen Yougurt bæger - så grådig er jeg heller ikke ;) 

Jeg fik forresten blåbæris, vaniljeis, chokoladeis og selvfølgelig kage, chokolade, melon og jordbær. Mums. 


Sometimes it's great to just spend an hour walking around in the city you live in. I live in Aarhus, so I'm pretty lucky with the surroundings. Tonight I found a street with cool grafitti that I've never walked on before. Jan was the one snapping the pictures - he is also the owner of the second cup of frozen youghurt. BTW, mine had blue berry icecream, cake and strawberries among other things - yum! 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar