18.2.13

My owl obsession

- Mette -

Okay. Jeg indrømmer det... Jeg har måske en lille obsession med ugler! Når jeg går i butikker, spotter mine øjne med det samme alt, der er en ugle eller har ugler på sig. I can't help it! Ugler er bare så fine og fascinerende at se på og laves i så mange forskellige afskygninger. Nedenfor ser i et udvalg af mine ugleting - og her har jeg bl.a. udeladet et uglekrus mere, uglepenalhus, 3 uglehalskæder, 2 ugleringe, 3 par ugleøreringe.. Haha, faktisk lidt fjollet at tænke på! Jeg har dog også sat mig for, at jeg skal til at styre mig lidt. 
I hvert fald lidt.. 



Pude: Lavet af min kære mor <3




Krus: Netto    Memoholder: Søstrene Grene





Lille hvid ugle: Føtex    Stor hvid ugle: Føtex    Farvet ugle: Sinnerup




Salt og peberbøsse: Tiger


English Translation:
Okay, I admit it... I might have a tiny obsession with owls! When I'm shopping my eyes immediatly spot everything that either is an owl or has owls on it. I can't help it! Owls are just so cute and fascinating to look at and they're made in so many different designs. Below, you'll find a selection of my owl collection - and I've even  omitted another owl mug, owl pencil case, 3 owl necklaces, owl rings, owl earrings.. Haha, it's kinda silly to think about! However, I've set the goal to control my owl obsession. At least a bit...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar