17.2.13

1 item 2 stylings: LBD

Vi dedikerer dette indlæg til Helle, som tak for hendes forslag! :)

En lille sort kjole (LBD) har de fleste i skabet - og der er jo tusind måder at style sådan én på! Vi har fundet en cool LBD fra Topshop og begge stylet den på hver vores måde.



Shoes: Jeffrey Campbell   Clutch: Asos   Earrings: Asos   Ring: Asos   Lipstick: Rimmel London Kate


Anine: Jeg synes, at denne LBD er utrolig smuk! Jeg elsker de lange ærmer, der gør den mere elegant, og de fine draperinger foran giver lidt spil. Den er enkel og kan styles på mange forskellige måder. Jeg har valgt at køre en lidt rå stil med mørke læber og grove støvler (som btw er FIERCE ;D). Smykkerne og tasken tilføjer lidt pang, som jeg elsker, og så synes jeg bare, at der skal  være lidt bling, når man skal i byen. 




Tights: Asos    Heels: Topshop    Flats: Topshop    Earrings: Asos    Bag: Topshop   Bracelet: Asos   Ring: Asos


Mette: Jeg synes, den her udfordring var super sjov at lave! En "little black dress" har de fleste, og med forskelligt tilbehør kan man bruge den igen og igen. Min tanke var at sætte et gå-i-byen-outfit sammen - derfor har jeg  valgt sorte farver på både sko, strømpebukser og taske. Jeg tager stort set altid cross-body-bags med i byen, da clutches irriterer mig en smule, idet man jo skal have dem i hånden hele tiden! (Men clutches er virkelig fede... Øv!) De sorte strømpebukser er jeg ret forelskede i. Jeg synes ikke, at farver helt kan undværes i dette outfit, så valgte nogle superfine accessories, som tilfører en smule farve, uden at det bliver for overvældende. Hvis man sætter håret i en høj knold, ville øreringene være i centrum og fremstå så fint!


English Summary:
An LBD (little black dress) is a must-have in a girl's closet - they can be used for pretty much any occasion, you just have to style it accordingly. We found this LBD on Topshop.com and both styled it in our own way for a night out. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar