1.10.14

Den Store Bagedyst - Afstresning, ja tak

Mette

Billede: femina.dk

For tiden har jeg en ret travl hverdag med praktik, valgfag, projektrapport, Tuesday Date, familie, kæreste osv., der skal hænge sammen, uden jeg går helt crazy. Og jeg har fundet et middel til ren afstresning. Det middel hedder Den Store Bagedyst. 
Jeps! Jeg lyder ren bimmelim i hovedet. Både fordi jeg elsker programmet, og fordi jeg lige sagde bimmelim. Hmm. Men programmet ruller altså over skærmen onsdag aften, og i en time tænker jeg virkelig ikke på andet, end lige hvad der foregår i programmet. Totalt nice. 
Ved ikke, hvorfor programmet virker så afslappende. Måske fordi det de foretager sig ikke er liv eller død, eller på nogen måde "vigtigt" i livets store billede. Men de går bare mega meget op i det. Og så er der afslappende musik, naturbilleder, kage.. Alt i alt ret dejligt at bruge en time på. 
Også selvom man er 24 år. 

Og nu kommer det altså om fem minutter. Så jeg smutter!


My days are pretty hectic at the moment with the internship, uni and everything. But I've started watching "The Great Bake-Off" and I find it soooo relaxing. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar