24.6.14

The Andy Warhol Poster I'm so Annoyed at

Mette


Kontroversiel blogpost, I know.... 

I dag fik jeg lidt spat. Jeg følger flere indretningsblogs, og de er alle forelskede i denne plakat. Det er også rigtig fint. Men nu har jeg bare for 40ende gang set et billede, hvor denne vises i en ramme i stuen. Jeg må indrømme, at jeg virkelig ikke kan se, hvorfor Gud og hver mand er dødforelsket i den. Jeg har også set en restaurent have den, og jeg tror også en af mine veninder har den. Ja, den er provokerende, den er sådan lidt uh-uh-jeg-er-anderledes, men det falder så lidt af, når alle har den hængende. Ved de, hvem han var? Og så irriterer det mig nok også, at det er "fedt" ikke at gide at læse, fordi jeg synes, det er noget af det, der giver allermest værdi på så mange punkter. 

Puha. Så fik jeg lige det ud. Det var dejligt. Og hvis du har den her plakat, så hader jeg dig altså ikke. Men kommentér gerne, hvorfor du valgte at købe den, og hvorfor citatet siger dig noget. Jeg er nysgerrig. 

Lad os lige slutte af på en positiv note: jeg spiser vandmelon, og det er nice. 


I keep seeing this quote everywhere, and it annoys me to my very core. Do you own it? Why do you find the quote interesting? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar