2.6.14

GAME OF THRONES ADDICTION

Mette
Notice: English translation


Hvis i går og overvejer, hvad den bedste lyd i verden er, så led ikke længere. Det er introen til den vildeste serie i verden: Game of Thrones. Jeg havde ikke hørt vildt meget om serien, kun at mange fulgte med i den. Så for snart to uger siden så jeg første afsnit med min kæreste. HOLY. CRAP. Jamen jamen jamen, jeg var totalt hooked fra første scene. Nu er min yndlingsserie jo Lost, men altså.. Den får kamp til stregen! 
Bare rolig, jeg afslører ikke noget. Den skal simpelthen ses. Karaktererne er fantastiske, der er virkelig nogen til enhver smag. Nogen man hader helt vildt, nogen man elsker. Verden, der er blevet skabt i GOF, er virkelig vild. Så mange ting at bygge videre på hele tiden. 
SE DEN. SE DEN.... Nu!

Og til dem, der virkelig elsker introen...



If you're wondering what the best sound in the world is, then look no further. It is the intro to the craziest series in the world: Game of Thrones. I hadn't heard that much about the series, I just knew that many people watched it. So, almost two weeks ago I watched the first episode with my boyfriend. HOLY CRAP. Wow wow wow, I was hooked from the first scene. My favourite TV series is Lost, but well.. This one is so close. Don't worry, I won't give any spoilers. You just have to watch it!
The characters are amazing, there are some for everyone's taste. Someone you hate deeply, someone you love. The world in GOF is really well made and thought of. So many elements to expand on.
WATCH IT. WATCH IT... Now!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar