18.3.13

I want:

/ Notice: English translation at the bottom /

- Anine - 

Jeg er lige flyttet i en ny lejlighed :) YAY! Jeg er så glad for den :) Synes jeg har fået indrettet mig rigtig fint, men der mangler jo altid nogle ting, når man flytter ;)... Egentlig kunne jeg godt udskifte alle mine møbler, men det er måske ikke så SU venligt ;)... Nedenunder kan I se, hvad jeg har tænkt mig at købe til min ny crib :)


... Den store pære skal hænge over min sofa i hjørnet. Jeg vil gerne finde en pære som den på billedet, men fatningen skal være som den fra Ilva :)
... Jeg er glad for det spisebord, jeg har nu, men det tager bare for meget plads i mit nye køkken/stue, og det virker lidt for voldsomt. Bordet fra IKEA ville være en bedre løsning, da det kan klappes op og ned, og så er der opbevaring, og det har jeg brug for, for der er ikke meget skabsplads i køkkenet.
... Stolene fra Ilva har jeg længe ønsket mig. Ville ønske jeg havde råd til Philippe Starck modellen fra Kartell, men de her ligner godt. Det ville også give masser af luft i lokalet med transparente stole.
... Sofabordet er bare lidt sødt synes jeg ;) 

Ja, det hele er meget hvidt i hvidt, men når der ikke er så meget plads, så synes jeg, at hvide møbler fungerer bedst, da de virker mindre "tunge" :) 

English Translation: 

I just moved into my new apartment :) YAY! I love it :) I'm almost done decorating and I think it looks great, but you always need some stuff when you move ;)... To be honest I would love to replace everything but that's not possible as a student ;)... Above I've pointed out what I plan to buy for my new crib :)

... I want to hang the big bulb above my sofa in the corner. 
... I like the table I have now, but it's taking up too much space in my new kitchen/living room. The table from IKEA would be a better solution.
... I've wanted the chairs from Ilva for a long time. I wish I could afford the Philippe Starck chair from Kartell but these are great look-a-likes ;). 
... The coffee table is just cute ;)

Okay I know there's a lot of white, but when I don't have much space I think white furniture are the best because they seem less "heavy" :)




Ingen kommentarer:

Send en kommentar