2.4.13

Tuesday Date Special - "ridin solo ;)"

/ Notice: English translation at the bottom /

- Anine -

Jaa, jeg kører den altså lige solo i dag. Vi har vist ikke været så gode til at lave Tuesday Date Specials på det sidste - der har været min flytning, påskeferie og nu skriver Mette på sin bachelor :S Derfor er vi heller ikke sammen i aften :O whaaaaaa..... Men I skulle ikke snydes for en Special ;) (Mettes bachelor har da heldigvis også givet hende muligheden for at skrive et nice indlæg om Les Mis ;D Yay!)

...


For nogle år siden sad jeg og så MTV... Pludselig går skærmen i sort... Der går nogle sekunder, og så sker dette: 


Det er det mærkeligste program, jeg nogensinde har set. Jacko handler om den her dude, der kommer fra et sted i østeuropa tror jeg, og han vil gerne være "fotomodel". Så følger man ham på hans rejse, som blandt andet tager ham til Berlin. Jamen, det er bare så mærkeligt! Historien, Jacko og måden det hele bliver præsenteret xD... Det mærkeligste var dog, at når jeg spurgte folk, om de havde set dette, så var der ingen, der vidste, hvad jeg snakkede om, og jeg troede derfor, at han var en "virus" på mit tv eller sådan noget hahahaha, meeeen han ligger på YouTube, så der er andre, der har haft "glæden" af denne fyr ;) Weird!



 
 
 English Translation:

Well, today I'll do this one on my own. I guess we have neglected the Tuesday Date Specials the last few weeks - I had to move, then Easter came and now Mette is writing on her bachelor :S And that's also why we can't hang out tonight :O whaaaa...... But I thought you should have a Special anyways ;) (Fortunately Mette's bachelor allowed her to write a nice post about Les Mis ;D Yay!)
...
A couple of years ago I was watching MTV... Suddenly the screen turns black.... A few seconds later this happens: (the video above)

It's the weirdest TV show I've ever watched. Jacko is about this dude who comes from a place in Eastern Europe I think and he wants to be a "photo model" (as he calls it ;D). Then you follow him on his journey - Berlin is one of the locations. It's just SO weird! The story, Jacko and the way everything is presented xD The weirdest part of it all was that no one knew what I talked about when I mentioned Jacko, and so I thought he was some kind of "virus" on my TV screen hahahaha, but he's on YouTube so I guess other people had the "pleasure" of watching this guy ;) Weird!




Ingen kommentarer:

Send en kommentar