2.4.13

Les Miserables

/Notice: English translation at the bottom/

- Mette -







Anine og jeg var inde og se Les Miserables i lørdags. Jeg havde rimelig store forventninger til den, da mange kendte, jeg følger på Twitter, elsker den. Og - efter man har vænnet sig til, at de synger hver en linje i filmen - må jeg konstatere, at jeg VIRKELIG er forelsket i den her film! Alle skuespillere giver virkelig noget af en præstation - og også de skuespillere, man ikke kendte før, er virkelig dygtige. 
Heldigvis fandt jeg soundtracket på YouTube, så jeg har noget dejligt at lytte til under bachelorskrivning. Man kan føle sig helt revolutionær, når man synger med på "Do You Hear the People Sing" og helt vred, når man råber med på "Look Down" - jeg elsker det! ;) 




English translation:
Anine and I went to see Les Miserables last Saturday. I had set my expectations high since many of the celebrities, I follow on Twitter, love it. And - after getting used to every line being sung in the movie - I have to confess that I'm SO in love with this movie! All the actors perform so well - also the actors, that I didn't know before, are extremely talented. Luckily, I found the soundtrack on YouTube so I have something nice to listen to while writing my bachelor thesis. I feel all revolutionary when singing along to "Do You Hear the People Sing" and all angry, when I yell along to "Look Down" - I love it! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar