7.4.13

New In: A Cap!

/Notice: English translation at the bottom/

- Mette -





Woop woop! Jeg har endelig fundet mig en kasket/cap. Siden jeg lavede dette indlæg, har jeg været på udkig efter "den rette cap" - og jeg er da også stødt på mange fede, især i Monki, men synes nu ikke jeg ville bruge over 100 kr. på det. Igår var jeg med min mor rundt og snuse i Aarhus' butikker, og vupti, se lige hvad jeg fandt i Trend Accessories! Og så til 20 kr.! De havde kæmpe udsalg derinde - i kan bl.a. få 3 neglelakker for 30 kr. lige nu (af super fin kvalitet til prisen, jeg har prøvet dem). 
Min mor synes, jeg så mega fjollet ud med kasket, men hallo, man skal altså lige udfordre sin stil nogen gange :) Jeg kan i hvert fald rigtig godt lide mit nye køb!


English Translation:
Woop woop! I finally found a cap. Since I made this blog post, I've been on the hunt for "the right cap" - and I have found some really cool ones, especially in Monki, but I didn't want to spend over 100 DKK. Yesterday, I went shopping with my mom in Aarhus, and look what I found in Trend Accessories! And for the price of 20 DKK! They had a massive sale going on in there - you can pick up 3 nail polishes for only 30 DKK right now (they're quite good quality considering the low price, I've tried them before). My mom thinks I look ridiculous wearing a cap, but hey, you gotta challenge your style once in a while! Well, I like my new purchase :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar