7.4.13

Didder Rønlund

/ Notice: English translation at the bottom /

- Anine - 

Når jeg bliver en ældre kvinde, så vil jeg gerne ligne Didder Rønlund! Hun er en sej kvinde!
Didder er modejournalist, og hun sidder altid på forreste række til samtlige modeshows under Copenhagen Fashion Week. Til trods for at hun har rundet de 87, så arbejder hun stadig med mode, som hun har gjort i mere end 70 år!
Og hallo tjek lige hendes stil! Klassisk og ethvert Chanel-show værdigt :)

Jeg vil gerne læse "Hele mit liv på høje hæle", som er Didders erindringsbog :) Jeg ved hun har haft et spændende liv og mødt mange interessante mennesker på sin vej, så den må være underholdende :)

She's so Chanel!


Didder har et nært forhold til Eva Kruse, som er direktør for Danish Fashion Institute. De to sidder altid ved siden af hinanden på forreste række :)

"Didder er et forbillede for mange af os, der arbejder i og med modebranchen. Hun har banet vejen for kvinde- og modejournalistikken i Danmark, og det er smittende at være i nærheden af en person, der efter så mange år stadig lader sig inspirere og begejstre" - Eva Kruse



English Translation:
When I become an old lady I want to look like Didder Rønlund! She is one cool lady!
Didder is a Danish fashion journalist, and she always sits front row at all the shows during Copenhagen Fashion Week. Despite having celebrated her 87th birthday she is still working in the fashion industry, and she has done so for more than 70 years!
And hello check out her style! Classic and SO Chanel :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar