21.4.13

My Minimalistic Picks From hm.com

- Mette -






Har været inde på hm.com og snuse rundt efter nogle minimalistiske goodies. Min stil er meget en blanding af alt muligt og oftest meget højtråbende - det skal jo passe til min personlighed ;) Men nogle gange har jeg også lyst til at have helt afdæmpet og klassisk tøj på, der ikke nødvendigvis skriger på nogen måde, men som bare er fint og enkelt. Så kan man jo altid tilføje nogle anderledes accessories til at tilføje mere "personlighed". Jeg er fortaler for, at man ikke nødvendigvis skal være limet helt fast i den samme stil, men at man gerne må eksperimentere og være en kamæleon! 
Ovenover ser i, hvad jeg ønsker mig for tiden. 


English translation:
I visited hm.com to search for some minimalistic goodies. My style is pretty much a mix of all kinds of things and often very loud - it has to fit my personality, right ;) But sometimes I also feel like playing it down and wearing some classic outfits that aren't loud, but just simple instead. If you want to you can add some accessories that stand out to add some "personality". I favor not feeling that you need to be stuck to just one style, but that you are allowed to experiment and be a cameleon! 
Above you'll find the things I would like to own. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar