18.10.15

NY H&M FEDORA I ULD - OOTD 161015

// Mette //





Alt er fra H&M undtagen tørklædet, som er fra Pieces. 

JEG HAR KØBT MIG EN HAT. Ja, der er vel ikke så meget andet at sige. Den er episk. Stort ord, men den er altså ret cool. Jeg havde overhovedet ikke ledt efter sådan én, men bam, der hang den foran mig i H&M. Og den røg på. Og den var svær at sige nej til. Faktisk umulig. Nu er jeg helt omvendt til fedora-trenden! Den giver lige det dér ekstra til et outfit. 

Dagen bestod af en stille morgen med Overblikket, mange åbninger af mailen for at tjekke, om der mon var kommet svar på nogle ansøgninger, bad, lang telefonsamtale med Nin, selvom vi skulle ses lige efter (haha), og så ellers nogle timer på Strøget. Vi har fundet det perfekte sted til people watching. Jeg vil ikke afsløre det. Det skulle nødigt blive (mere) crowdet. Måske engang! 

Dagen sluttede med at give bloggen en overhaling. Vi er så spændte på, om I kan lide det! 


P.S Kan I spotte min forlovelsesring? Den er på højre finger, så jeg er lidt crime rider. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar